HTML

GoSquared

Flattrj

Utolsó kommentek

  • flattrforhungary: Biztos vagyok benne, hogy ezt a posztot már kétszer átírtam. Nem, már nem dolgozom a Flattrnél. (2012.04.05. 21:54) Erről az oldalról
  • flattrforhungary: Szia Szilvi, Jó lett az a gomb! Tartalmat felölteni lehet elég macerás is, pláne ha nem vagy hozz... (2012.04.05. 21:51) Az összes magyar Flattr Dolog
  • f Szilvi: Sziasztok, szia Zsófi! Pár napja találtam ide a magyar Dilbert blogról, és azóta olvasgatok, keres... (2012.03.30. 10:16) Az összes magyar Flattr Dolog
  • tiboru: @tiboru: A kérdéseimre már meg is találtam a választ, csak olvasni kell tudni :-) (2011.12.05. 01:00) Támogassuk a bloggereket
  • tiboru: És még egy kérdés, most jutott eszembe: A kapott pénz más alszámlán van, mint a kiadásra fenntart... (2011.12.03. 18:15) Támogassuk a bloggereket
  • Utolsó 20

Mennyit kerestél a Flattr-el októberben?

2011.11.14. 12:41 flattrforhungary

November van. Máris. Én nem sokat írtam azinternetre októberben, csökkent is az online keresetem az előző hónapokhoz képest. Kaptam 3,21 eurót, amit nagyon köszönök. Ezidáig 32,90 euró gyűlt össze a flattr Flattr számlámon. Ezt én ott gyűjtöm, hogy majd valami nagy kerekedjék belőle. Az átláthatóság nevében nem költhetem hülységre, majd jól megfontolom. Persze közben a zsófi Flattr accountommal osztogatok is. Ki mennyit gyűjtött az előző hónapban? 

Ki kapta Bevétel Kattintások 1 klikk értéke Adomány
@atomvillanas € 4,54  6 € 0,75   
@flattr4hungary € 3,21  8 € 0,40  
         
         
         
         

Behelyezkedtem a második helyre, gyerünk, előzzetek meg!

Mi történt korábban: Június | Július | Augusztus | Szeptember

3 komment

Címkék: flattr bevétel

A bejegyzés trackback címe:

https://flattrforhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr63381086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomvillanas 2011.11.14. 13:16:22

@atomvillanas, 6 klikk, € 4.54 :)

flattrforhungary · http://flattrforhungary.blog.hu/ 2011.11.14. 13:27:41

Ollé! Ennek örömére készítek veled egy interjút, mit szólsz? Ha örülsz, küldöm majd a kérdéseket.
süti beállítások módosítása