HTML

GoSquared

Flattrj

Utolsó kommentek

  • flattrforhungary: Biztos vagyok benne, hogy ezt a posztot már kétszer átírtam. Nem, már nem dolgozom a Flattrnél. (2012.04.05. 21:54) Erről az oldalról
  • flattrforhungary: Szia Szilvi, Jó lett az a gomb! Tartalmat felölteni lehet elég macerás is, pláne ha nem vagy hozz... (2012.04.05. 21:51) Az összes magyar Flattr Dolog
  • f Szilvi: Sziasztok, szia Zsófi! Pár napja találtam ide a magyar Dilbert blogról, és azóta olvasgatok, keres... (2012.03.30. 10:16) Az összes magyar Flattr Dolog
  • tiboru: @tiboru: A kérdéseimre már meg is találtam a választ, csak olvasni kell tudni :-) (2011.12.05. 01:00) Támogassuk a bloggereket
  • tiboru: És még egy kérdés, most jutott eszembe: A kapott pénz más alszámlán van, mint a kiadásra fenntart... (2011.12.03. 18:15) Támogassuk a bloggereket
  • Utolsó 20

Támogassuk a bloggereket

2011.11.28. 19:34 flattrforhungary

Egy Flattr oldalon ez a cím talán nem meglepő, de most egy egészen új kezdeményezésről van szó. A bloggerek az egyik legnagyobb célcsoport, és rajtuk kísérletezve a Flattr fiúk egy új napot hírdettek: Pay a Blogger Day.

A Flattr nem kisebb jelenséggel néz szembe, minthogy az emberek (majdnem) mindent ingyen akarnak megszerezni az Interneten. Ezen kívánnak változtatni. Ha sikerül, egy teljesen más online hozzáállás honosodhat meg. Bárki kemény munkáját készek leszünk pénzzel is értékelni, ha ő valami kiemelkedőt nyújtott számunkra. Akár a bloggerekét is:

Nem csak Flattr gombbal tudod a bloggereket támogatni, és a Flattr nem is csak erre buzdít. Leginkább elgondolkodtatni akar, terelgetni egy újféle hozzáállás felé.

Tesztelheted a saját blogod teljesítményét, szigorúan tudományos számításokra alapozva, amiről aztán igazolást is kapsz, melyet kitehetsz a blogodra büszkélhedni vagy panaszkodni. Sajnos a blog.hu címeknél megbukik ez a féle méricskélés, ezért kénytelen vagyok a másik blogommal kérkedni. 

Szerintem a Flattr bloggal már egy gumicsirke is összejönne.  

Holnap Pay a Blogger Day. Támogassuk a bloggereket?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://flattrforhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr823419568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.03. 11:12:07

Csatlakoztam a Flattr-csapathoz az egyik blogommal:

konteo.freeblog.hu/

És már meg is volt az első kattintás :-)

flattrforhungary · http://flattrforhungary.blog.hu/ 2011.12.03. 11:28:08

Hát ez csodálatos! Még "visszafogott" örömkiáltást is hallattam, ahogy olvastam. Remélem rekordokat döntesz majd.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.03. 11:41:05

@flattrforhungary:

Óóó, köszönöm... és a kattintós hízelgést is; te lettél a második :-)))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.03. 18:15:57

És még egy kérdés, most jutott eszembe:

A kapott pénz más alszámlán van, mint a kiadásra fenntartott? Már csak azért is, mert ha mondjuk egy hónapban én kapok pl. 50 eurónyit (micsoda összeg, de álmodozni lehet...), akkor azt a következő hónapban ugye nem kell feltétlenül se szétosztogassam, se felvennem, hanem jól elvan ott..?

És még valami: a bentlévő (kapott) összeget át lehet mondjuk utalni PayPal-számlára?

Köszi a válaszokat!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.05. 01:00:36

@tiboru:

A kérdéseimre már meg is találtam a választ, csak olvasni kell tudni :-)
süti beállítások módosítása