HTML

GoSquared

Flattrj

Utolsó kommentek

  • flattrforhungary: Biztos vagyok benne, hogy ezt a posztot már kétszer átírtam. Nem, már nem dolgozom a Flattrnél. (2012.04.05. 21:54) Erről az oldalról
  • flattrforhungary: Szia Szilvi, Jó lett az a gomb! Tartalmat felölteni lehet elég macerás is, pláne ha nem vagy hozz... (2012.04.05. 21:51) Az összes magyar Flattr Dolog
  • f Szilvi: Sziasztok, szia Zsófi! Pár napja találtam ide a magyar Dilbert blogról, és azóta olvasgatok, keres... (2012.03.30. 10:16) Az összes magyar Flattr Dolog
  • tiboru: @tiboru: A kérdéseimre már meg is találtam a választ, csak olvasni kell tudni :-) (2011.12.05. 01:00) Támogassuk a bloggereket
  • tiboru: És még egy kérdés, most jutott eszembe: A kapott pénz más alszámlán van, mint a kiadásra fenntart... (2011.12.03. 18:15) Támogassuk a bloggereket
  • Utolsó 20

Egy #flattr valami - szeptember

2011.09.30. 18:28 flattrforhungary

Oliver Fluck volt az egyik első, akivel "interjút készítettem" a hajdan volt FlattrChattr számára, és mivel azóta is az egyik kedvencem, ő kapja a szeptemberi mitflattrjek ajánlást.

Ő egyébként egy német fiú, aki az USA-ban él, és ennek a nagy környezetváltozásnak a hatására kezdett el fényképezni. A blogján mindenféle utazásairól tesz közzé képeket, de vannak csodás sorozatai is az USA-ból:

Sakkozó rabok

Utcai jelenetek

HDR New York City

A színes Philadelphia

Halloween New Yorkban

Meg ilyen kis galabjai.

Többet lehet róla megtudni az interjú cikkből, és ha még több fotós érdekel, az utolsó Flattr posztomban összeszedtem tizet.

Nehogy ne flattrjetek ebben a hónapban!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://flattrforhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr853268259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemzeti vélemény 2011.10.25. 20:58:16

Nem ide kellene írnom, de én szívesen csinálnék Önnel egy interjút. Benne lenne..?
süti beállítások módosítása